• banner

Cumu cuncepisce u schema di prucessu di a linea di produzzione di pittura

image2

L'impostazione di u pianu di prucessu hè l'elementu chjave in u disignu di u prucessu di l'attellu di rivestimentu.Duverebbe esse u prucessu di rivestimentu, ogni tipu d'equipaggiu di rivestimentu (cumpresu l'equipaggiu di trasportu) è i dispositi ausiliari, u flussu di logistica, i materiali di rivestimentu, cinque forniture di energia aerodinamica è altre cumminazzioni di ottimisazione, è in u pianu di layout è u pianu di sezione, hè implicatu in un larga gamma di cunniscenze prufessiunale, altu cuntenutu tecnicu di u travagliu di disignu.U disignu di u pianu di u pianu hè una parte assai impurtante in tuttu u disignu di l'attellu di pittura, hè basatu annantu à i bisogni di u prucessu, l'equipaggiu di mecanizazione, l'equipaggiu termale non standard è l'equipaggiu ausiliari è altre cumminazione raghjone, disposti in l'attellu di pittura.Hè a parte principale di u documentu di cuncepimentu di u prucessu, hè a sintesi di tutti i risultati di u calculu, hà bisognu à a produzzione di l'equipaggiu è l'equipaggiu cù u numeru è e caratteristiche, u numeru di u persunale, l'urganizazione di l'operazioni speciali è l'attellu è l'attellu. attellu adiacente trà a relazione di trasportu è altri aspetti per dà una descrizzione chjara.In cortu, pò riflette vividly tutta a stampa di l'attellu di pittura, hè ancu una basa impurtante per a preparazione di l'istruzzioni di u prucessu, u disignu di l'equipaggiu meccanicu, l'equipaggiu termale non standard è u disignu prufessiunale publicu di l'ingegneria civile.Questu hè un compitu cumplessu, chì deve esse ripetutu parechje volte prima di pudè esse cumpletu.U layout di u pianu hè basatu principarmenti nantu à i travaglii di l'attellu, i principii di cuncepimentu, i dati di basa è i dati di calculu di l'equipaggiu meccanizatu è l'equipaggiu non standard.In generale, i seguenti principii deve esse osservatu:

1, secondu a scala di l'attellu, sceglite a dimensione di u pianu, a proporzione generale hè 1:100, cù u disegnu di estensione zero o zero.

2, in u casu di a trasfurmazioni di u bastimentu di u vechju fabbrica, prima di tuttu, secondu à i dati uriginale di u bastimentu fabbrica, disegnà un bon pianu pianta, cum'è u novu bastimentu fabbrica hè in cunfurmità cù i bisogni di disignu di u generale. layout, cumminata cù u prucessu deve determinà a lunghezza, larghezza è altezza di u bastimentu fabbrica.

3, secondu u diagramma di flussu di u prucessu, u diagramma di flussu di u trasportu meccanizatu è i dati pertinenti per u calculu di a dimensione di l'equipaggiu, da a fine di l'entrata di u travagliu di u disignu di l'equipaggiu.

4. Attenzione deve esse pagatu à ùn fà u corpu principale di l 'attrezzatura troppu vicinu à u muru culonna pianta, è u spaziu installazione di u pipeline putenza pùblicu, pipeline di ventilazione è u spaziu di stallazione è mantenimentu di l'equipaggiu pittura deve esse riservatu.Quandu u vechju edifiziu fabbrica hè riformatu, o u clearance nicissariu ùn pò esse garantitu per via di qualchi circustanzi spiciali, u pipeline di putenza publica deve esse evitata quantu pussibule.

5. L'area necessaria di l'equipaggiu ausiliari (cum'è u dispositivu di guida è di tensione di a catena di trasportu, l'equipaggiu ausiliari di pre-trattamentu, l'elettroforesi è l'equipaggiu di spraying, etc.) deve esse cunsideratu cumpletamente.In principiu, l'equipaggiu ausiliari deve esse u più vicinu pussibule à l'equipaggiu principalu, in quale u materiale è l'equipaggiu di scaricamentu di i rifiuti duveranu cunsiderà una zona operativa sufficiente, è ci deve esse canali di trasportu.

6, stazione di operazione manuale aperta, in più di assicurà un spaziu di funziunamentu sufficiente, ma ancu cunsiderà a stazione, l'equipaggiu di stazione, a scatula di materiale, u locu di u rack di materiale è u canali di trasportu di materiale currispundenti.

7, da u attellu cum'è un sanu à cunsiderà cumplettamente u canali logistica, equipaggiu di mantenimentu di l'equipaggiu, u focu di salvezza è a porta di evacuazione di salvezza, s'ellu hè una pianta multi-piani, per cunsiderà u layout di scale di evacuazione di salvezza.

8, secondu u prucessu di diverse funzioni è esigenze diverse per l'ambiente di travagliu o un gradu pulitu di diverse esigenze, ponu appughjà tuttu u primu attellu di rivestimentu, a linea di sigillatura, a spruzzatura di rivestimentu è a pittura, l'asciugatura, l'operazione manuale, l'equipaggiu ausiliari cum'è u layout di partizione. , hè vantaghju per l'equipaggiu, a linea di produzzione è u cuntrollu di a pulizia di l'attellu, facilita ancu u riciclamentu di u calore, etc.

9, per l'equipaggiu prufessiunale publicu è certi dispositi ausiliarii di l'area deve esse riservatu (cum'è a macchina di riscaldamentu di a pianta è di l'aria condizionata, a sala di cuntrollu cintrali, u laboratoriu, l'uffiziu di l'attellu, ogni tipu di materiali è magazzini di ricambiu, sala di mantenimentu di l'equipaggiu è di l'arnesi). , toilette, sala di distribuzione di energia, entrata di energia, etc.).

10. In u schema di u schema di transizione chì combina a distanza è a distanza, u pianu di u layout deve cunsiderà cumplettamente l'espansione faciule è a trasfurmazioni in u futuru.In principiu, a parte di espansione pò esse siparata da a parte esistente, perchè a pruduzzione nurmale ùn pò micca esse affettata da l'espansione, è a transizione deve esse realizata in pocu tempu.

11, in u vechju rinuvamentu fabbrica, l 'usu di vecchia pianta, dispusizione di l'equipaggiu à cunsiderà cumplettamente e caratteristiche strutturale di a pianta uriginale, in quantu pussibule ùn cambià a pianta uriginale, deve cambià, per cunsiderà a pussibilità di cambià.

12. A dimensione di u schema è a dimensione di posizionamentu di l'equipaggiu in u pianu deve esse chjaru.U datum di pusizzioni generale hè l'assi o a linea centrale di a colonna, è à volte pò esse basatu nantu à u muru (micca cunsigliatu).Equipamentu di trasportu mecanizatu per indicà a direzzione di u funziunamentu, catenaria per indicà l'elevazione di a cima di a pista.

13. Simbuli standard deve esse usatu perchè u pianu riflette assai cuntenutu, è ogni dipartimentu di cuncepimentu regiunale hà a so legenda.Ogni pianu deve avè una legenda, chì pò esse spiegata in a colonna di descrizzione nantu à u pianu.

14, u pianu di layout deve include u pianu, l'elevazione è a seccione, se ne necessariu per disegnà a pusizione di l'attellu di pittura in u disegnu generale.Se un disegnu ùn pò micca riflette cumplettamente u layout, ponu esse usatu dui o trè disegni.U principiu hè di fà più faciule per u lettore per capiscenu a stampa generale di l'attellu.A parte chì ùn hè micca chjaru in u disegnu pò esse spiegatu in a barra di illustrazione nantu à u disegnu.

In u layout di e stazioni è l'equipaggiu, l'area di travagliu, u passaghju pedonale è u passaghju di trasportu pò esse designatu secondu e seguenti dimensioni.

U corpu principale di l'equipaggiu hè 1 ~ 1,5 metri di distanza da a colonna di a pianta o u muru;A larghezza di l'area di travagliu hè 1 ~ 2 metri;A larghezza di u passaghju pedonale per u mantenimentu è l'ispezione di l'equipaggiu hè 0,8 ~ 1 m;A larghezza di u passaghju pedonale hè 1,5 metri;A larghezza di u canali di trasportu chì pò spinghje u trolley hè di 2,5 metri;A distanza di manipulazione manuale ùn deve esse più di 2,5 metri;A distanza da a stazione à l'uscita di sicurezza vicinu o a scala ùn deve esse più di 75 metri, in un edifiziu multi-store ùn deve esse più di 50 metri.


Tempu di post: 16-mar-2022