• banner

Documenti tecnichi

Descrizione di u schema di stanza di sabbiatura

1. Usu di l'equipaggiu:

Stu equipamentu hè di pulizziari a superficia di u travagliu, rinfurzà, a rimozione di ruggine, eliminà u stress internu, aumentà l'aderenza di a vernice, etc., per mezu di a pulizia di pallinatura, migliurà a forza di fatigue di a pezza, è infine ghjunghje u scopu di migliurà a superficia di l'acciaio è l'internu. qualità.

L'attrezzatura per a struttura hè particularmente cumplessa, per via di a granigliatura ùn pò esse pulita una volta chì l'angulu mortu di a pezza di travagliu, pò esse trattatu da shot peening, per assicurà a superficia di a qualità di pulizia di u travagliu.

U dispusitivu hà una struttura compatta è un disignu raghjone.L'intruduzione di tecnulugia avanzata in casa è à l'esteru, cumminata cù a cumpagnia per parechji anni in u disignu di l'equipaggiu di pulizia di shot peening è a produzzione di cuncepimentu di sperienza pratica, cù alta efficienza è risparmiu d'energia, shot peening, alta velocità, portanu parti di longa vita, mantenimentu convenientu, caratteristiche sicuru è affidabile.

Technical documents1

ii.Ambiente di travagliu di l'equipaggiu:

1, tensione di alimentazione: AC380/3 50Hz

2, cunsumu d'aria cumpressu: 6.3m3/min, 0.5 ~ 0.7mpa

iii.Principali parametri di prestazione tecniche di l'equipaggiu:

1, a dimensione massima di u travagliu: 17000 * 3500 * 2000mm.

2, pulita dimensione netta interna: 20000 × 10000 × 7000 m

3. Pinza

(1) Quantità di elevazione: 20t/h

(2) Tassa di putenza: 4Kw

8. Separatore:

(1) Quantità di separazione: 20t/h

(2) Velocità di u ventu in l'area di separazione: 4 ~ 5m/s

9, trasportatore a vite in fondu:(piattaforma longitudinale A)

(1) Modellu: LS250

(2) Rendimentu: 20T / h

(3) Potenza di u mutore: 5.5KW

10, trasportatore a vite in fondu:(piattaforma longitudinale B)

(1) Modellu: LS250

(2) Rendimentu: 20T / h

(3) Potenza di u mutore: 5.5KW

11, dispositivo di pallinatura:

(1) Modellu: KPBDR1760

(2) Volume di cisterna di almacenamiento: 0.4m3

(3) Quantità di pallinatura: 1500 ~ 1900 kg/h

(4) Modu di travagliu: spraying continuu

(5) Modu di cuntrollu: cuntrollu manuale

(6) Numero di pistole spray: 2

(7) Diametru di a bocca: φ 12mm

(8) U cunsumu di l'aria di u nozzle: 6.5m3 / min

(9) Mediu di travagliu: sabbia, colpu d'acciaio, aria

12. Dispositivu di trasportu di sabbia:

Pressione di travagliu di a porta di cuntrollu: 0.6 ~ 0.8mpa

13. Collettore di polvera:

(1) Modellu di cullettore di polvera: LT-56

(2) Efficienza di rimozione di polvera: 99,5%

(3) Fan di rimozione di polvera: 4-72-8C 22KW

(4) Volume d'aria: 2000m3/h

(5) Emissione di polvera: ≤100mg/m3

14. Potenza tutale: circa 60Kw

15. A quantità di sabbia per a prima volta: 2t

16. Qualità di qualità di rimozione di Rust: SA2.5GB8923-88

17, sistema di illuminazione di l'equipaggiu: ≥ 240LUX

18. Air surghjente dispusitivu: surghjente aria cù più di 6.5m3/min è pressione di travagliu di 0.6-0.8mpa (furnita da utilizatori).

Iv.Descrizione di a cunfigurazione di l'equipaggiu:

L'attrezzatura hè cumposta da: sala di pulizia, tramoggia di raccolta di colti, alimentatore a spirale inferiore (due), paranco, separatore, sistema di cuntrollu di alimentazione di colpo, sistema di pallinatura, carrettu di trasportu di pezzi, ringhiera di piattaforma, sistema di illuminazione interna, sistema di cuntrollu elettricu è cusì. .

1. Pulite i cumpunenti di saldatura di u corpu di a camera:

Size Camera: 20000 × 10000 × 7000㎜, scheletru di struttura in acciaio cù 150 × 100 × 4, 100 × 100 × 4, 50 × 50 × 4 tubu quadratu è δ = 5, δ = 12 pruduzzione di piastra in acciaio (compratore);U magazzinu inferjuri hè fattu di δ = 5 piastra d'acciaio, l'azzaru di u canali hè rinfurzatu, è a parti suprana hè stallata cù una piastra di griglia;A piastra di griglia hè fatta d'acciaio pianu.

1. A porta di u corpu di a camera adopra a porta di tippu apertu davanti è posteriore.Assicurà chì i parti più longu di u colpu peening, l'internu di a porta cù bordu di prutezzione di gomma resistente à l'usura pusatu, u so fondu è u locu di cuntattu in terra usa ancu gomma resistente à l'usura, in modu di prutezzione di a porta ùn hè micca rotta, è effittivamenti. impediscenu azzaru sparata fora di a bomba, vola fora di ferita.

2. Workpiece sistema di trasportu

U sistema di trasportu di pezzi di travagliu hè cumpostu di rail è trolley di trasportu.U trolley ùn pò micca solu muvimenti in linea dritta longu a pista, ma ancu purtassi a pezza di travagliu in a sala di sabbiatura nantu à u quadru inclinatu di u trolley per assicurà chì a pezza di travagliu pò esse pulita in modu efficace in l'area di u proiettile.

3. Pinza

A macchina hè un tipu di bucket guidatu da cinturione piatta, a cunchiglia hè saldata per furmà, aduprata per elevà a mistura di polvera di pellet mandata da u trasportatore di vite inferiore à a cima di a macchina.A rota principale di l'elevatore aduprate una grande rota di cinturione per aumentà l'attrito, è a rota più bassa adopta una gabbia di squirrel anti-sabbia, anti-slip è anti-deviation.U cinturione di guida funziona in modu lisu è affidabile, è estende in modu efficace a vita di serviziu di u cinturione.

4. Separatore

A funzione di u separatore hè di separà pellets riciclabili da a mistura.L'effettu di u separatore influenza direttamente l'effettu di pulizia, a vita di serviziu di i pezzi di usu è u cunsumu di pellets.U separatore di l'equipaggiu hè cumpostu di un chute, una schernu di tamburi spirale è una camera di classificazione.A mistura di pellet è di polvera rialzata da a machina di elevazione di u bucket entra in u chute di u separatore, siparata da u screnu di tamburi spirale, è poi mandata à a tramoggia dopu a separazione di l'aria, per assicurà u funziunamentu normale di a pistola spray.

5, trasportatore a vite di fondu

A parti suttana di a stanza di pulizia hè dotata di un trasportatore di viti, chì abbandunà a mistura di polvera di pellet da l'imbutu in u fondu di l'elevatore, è l'elevarà à u trasportatore di classificazione di materiale da l'elevatore.Per riduce a prufundità di a fossa, l'equipaggiu adopta dui trasportatori di viti verticali è horizontali per assicurà a circulazione normale di u colpo.

6. Pipeline di consegna Shot

U pipeline di alimentazione di colpo hà funzioni duali, ogni porta hè furnita cù una porta per aghjustà u flussu di pallinatura per ottene l'effettu di spargimentu, à u stessu tempu sottu à a porta per cuntrullà l'apertura è a chjusa.Cusì, a perdita di materiale di colpu causata da un peening innecessariu hè ridutta.

7. Sistema di rimozione di polvera

Perchè shot peening hè realizatu in una sala di pulizia sigillata, dunque, l'ambienti di a sala di shot peening hè un indice tecnicu assai impurtante, chì hè direttamente ligatu à a salute di l'operatore.Dunque, l'attrezzatura hè appositamente dotata di un sistema di rimozione di polvera efficiente, utilizendu un ventilatore di tiraggio indotto d'alta putenza.Quandu u travagliu, quandu a porta di u corpu di a camera hè chjusa, una certa pressione negativa hè furmata per caccià u gasu polverosu in u corpu di a camera per a filtrazione.L'attrezzatura adotta l'attuale collettore di polveri di cartuccia di filtru di filtru avanzatu internaziunale avanzatu, utilizendu trattamentu di filtrazione secundaria, a polvera pulita dopu a filtrazione di a polvera, a so concentrazione di emissioni di polvera hè menu di 100 mg/m3, per risponde à i standard di emissioni naziunali.

8. Sistema di pallinatura:

In ordine per impediscenu l 'Angle negativu di u workpiece duvuta à u cumplessu superficia shot blasting, l 'attrezzatura hè furnutu cù un sistemu shot peening, chì hè usata à spruzzà a parte Angle negativu à assicurà a qualità di trattamentu superficia di u workpiece.

9. Sistema di illuminazione:

Perchè l'iniezione hè manualmente sparata in a stanza, cusì a stanza deve avè una certa luminosità.L'equipaggiu hè dotatu di 10 luci nantu à a cima di u corpu di a camera per assicurà chì tutte e parte di u travagliu internu anu abbastanza illuminazione.L'illuminazione interna media hè più grande di 240Lux, a scatula luminosa hè fatta di vetru temperatu per assicurà chì a lampadina ùn serà micca colpita da u colpu d'acciaio, u quadru di a scatula luminosa hè cunnessa cù rivets trà u corpu di a camera, è u cuntattu cù u corpu di a camera hè fatta di 1,5 mm di spessore di schiuma resistente à l'usura rivestita di sigillante, per assicurà chì a polvera interna ùn entrerà micca in a scatula luminosa è affetta l'illuminazione.

10. Sistema di cuntrollu elettricu

U sistema di cuntrollu elettricu adopta un cuntrollu automaticu centralizatu di pannelli cunvinziunali, un altu gradu d'automatizazione, un funziunamentu affidabile, un mantenimentu còmode.

L'alimentazione adotta un sistema trifase di quattru fili 380V±20V 50HZ

A parte di a circulazione di pellet di u sistema adopta u cuntrollu di interlock, l'equipaggiu pò esse operatu solu in sequenza, u so scopu hè di prevene u bloccu di pellet causatu da misoperation durante a circulazione di pellet.In a selezzione di cumpunenti, tutti sceglienu prudutti domestici famosi di marca Delixi.

V. Scopu di furnimentu:

1, u corpu di a camera

2. 1 set di tramoggia di raccolta di sabbia in u magazzinu inferiore:

3, piastra di griglia di magazzinu inferiore di u corpu di a camera:(pruduzzione di saldatura d'acciaio piatta, a parti suprana di u bordu di fuga di sabbia di gomma resistente à l'usura pusata)

4, trasportatore a vite longitudinale inferiore 4 set:

5. 1 macchina di elevazione di bucket:

6, separatore di sabbia:(separatore di tamburi) 1

7, sistema di sabbiatura:(1 cisterna di almacenamentu d'aria, 2 pistole spray, 2 set di vestiti protettivi di travagliu)

8, cullettore di polvera: LT-56 cullettore di polveri di cartuccia di filtru di impulsi (pipa di ventilazione, etc.)

9, sistema di cuntrollu elettricu: armadiu di cuntrollu elettricu, filu, cable, etc

Documenti tecnichi furniti cù l'equipaggiu: manuale di operazione, schema elettricu schematicu, schema generale è schema di installazione di l'equipaggiu, è schema di basa di l'equipaggiu.

Vi.Data di consegna è termini di pagamentu

1. Tempu di consegna: In 60 ghjorni dopu a firma di u cuntrattu ecunomicu.

2. Termini di pagamentu: 30% di pagamentu in anticipu dopu à l'entrata in vigore di u cuntrattu, 60% è 10% di pagamentu prima di a consegna, è u periodu di garanzia deve esse pagatu in 3 mesi.

vii.Cuntenuti chì deve esse purtatu da u Demander:

1. Una settimana prima di l'arrivu di l'attrezzatura di u fornitore, u demander deve preparà a fundazione di l'equipaggiu è a custruzzione di a casa secondu u disegnu di fundazione furnita da u fornitore, è fà preparalli prima di a stallazione di l'equipaggiu, è furnisce l'electricità è u gasu in u locu.

Requisiti di a fonte d'aria: volume di scarico 6.5m3/min, pressione di scarico: 0.5 ~ 0.7mpa

2. U demandante furnisce l'equipaggiu di elevazione per assicurà l'usu normale di scaricamentu è stallazione puntuale.

3. Fornite a saldatura, u taglio di gasu è altri arnesi necessarii da u fornitore per a stallazione, è furnisce un alloghju per u persunale di stallazione.

4, trottoir anti-skateboard è alta workpiece shot peening escalator da esse preparatu da u cumpratore.

viii.Impegnu di u fornitore:

1) In un ghjornu dopu l'entrata in vigore di u cuntrattu di furnimentu è u pagamentu anticipatu hè ricevutu, u fornitore furnisce una copia di u diagramma di flussu di u prucessu di l'equipaggiu è una copia di u disegnu di fundazione di l'installazione di l'equipaggiu, è furnisce una guida tecnica per a custruzzione di fundazione di l'equipaggiu. secondu i bisogni di l'utilizatori;

(2) U periodu di garanzia hè in 6 mesi dopu chì l'equipaggiu hè accettatu è consegnatu à u Partitu A (i pezzi di usu è i pezzi resistenti à l'usura ùn sò micca in u scopu di a garanzia).Ogni prublema di qualità di fabricazione è installazione in u periodu di garanzia appartene à u scopu di a garanzia gratuita di u fornitore (eccettu danni artificiali).

(3) Dannu à e parti è altri accidenti di l'equipaggiu causati da l'usu impropriu di u Partitu A ponu esse riparati da u Fornitore dopu a cunferma di e duie parti, è e spese sò soportate da a Parte A.

(4) In casu di fallimentu maiò di l'equipaggiu, u persunale di mantenimentu di u fornitore ghjunghje à a Parte A in 24 ore per risolve u fallimentu inseme cù a Parte A.

(5) U fornitore furnisce furmazione, lezioni è guida in situ à u persunale di mantenimentu è operazione di u partitu A gratuitamente.


Tempu di Post: 18-May-2022